R氧化碳

Home - Westlife

Another summer day 又一个夏天
Has come and gone away 来了又走
In Paris or Rome... 在巴黎或者罗马
But I wanna go home 但是我只想回家
...uhm
May be surrounded by 可能被成千上万的人
A million people I 所拥戴追逐 但我
Still feel all alone 仍感到孤独
I just wanna go home 我只想回家
I miss you, you know 你知道我在想你
And I've been keeping all the letters我保存所有
That I wrote to you, 给你写的信
Each one a line or two 每封只有寥寥数语
I'm fine baby, how are you? 我很好 宝贝 你呢?
I would send them but I know that 我会把他们寄给你
It's just not enough 但我知道这不够
My words were cold and flat 我的话语是如此冷淡
And you deserve more than that 你应该得到更多
Another aeroplane, another sunny place, 另一辆飞机 另一个充满阳光的地方
I'm lucky I know 我知道我是幸运的
But I wanna go home 但我只想回家
I've got to go home 我一定要回家
Let me go home 让我回家!
I'm just too far from where you are 我离你千山万水
I got to come home 我一定要回家
Let me go home 让我回家!
I've had my run 结束了我的奔波
Baby I'm done 宝贝 我已经完成
I wanna come home 我只想回家
And I feel just like I'm living 我觉得我过着
Someone else's life 另外一个人的生活
It's like I just stepped outside 看起来我离开了你
When everything was going right 当一切都将好转的时候
And I know just why 我也明白
You could not come along with me 为什么你不会跟随我来
This was not your dream 因为这不是你的梦想
But you always believed in me... 但是你总是对我深信不疑
Another winter day 另一个冬天
Has come and gone away 来了又走
In either Paris or Rome 在巴黎或者罗马
And I wanna go home 我想回家
I miss you, you know 你知道 我想你
Let me go home 让我回家!
I've had my run 结束了我的奔波
Baby I'm done 宝贝 我已经完成
I wanna go home 我想回家
Let me go home 让我回家!
It'll all be alright 所有一切都会好的
I'll be home tonight 我今晚就到家
I'm coming back home 我将要回家

THE END

评论

热度(9)