R氧化碳

Seasons - Greyson Chance

      Stalled

      驻足停留

      In the mid of my street

      站在人生旅途的正中央

      And I'm needing some clarity

      我需要理清思绪

      And I carve

      我拨动着

      The radio

      收音机

      To find a song like you, like you

      找一首像你一样动人歌悦耳的歌

      Oh, no I'm not looking back

      哦不我不会回望过去

      To rewrite our stories past

      去重新续写我们曾经的故事

      I gave up years ago

      在几年前我便放弃了

      And as guarded as I am

      我是那样谨小慎微

      I've got things I've left unsaid

      我藏匿起那曾经未说出的话语

      Now forever I'll keep

      现在会将其永远守护在心间

      Well, I'm livin' in the shade of my mind

      好吧我一直纠缠在心底的阴影里

      I just stopped for a second, I reason

      只是稍作停留而已这便是缘由

      I move forward like the seasons

      我像四季变迁一样变换着前行的脚步

      Linked

      随着

      To adventures, I can't see

      涉足全新的路途我看不清周遭

      And I'm dreamin' of some time to breathe

      在睡梦中休憩片刻酝酿着喘息之气

      And I'll walk to them till I'm black and blue

      我会向他们迈进直到我陷入黑暗且被忧郁笼罩

      In search of a new

      才会找寻崭新的旅程

      Won't wait until I'm older

      等我羽翼丰满便不会片刻等待

      Oh, no I'm not looking back

      哦不我不会回望过去

      To rewrite my fucking past

      去重新编写我那糟透的曾经

      I gave up years ago

      几年前我便放弃了

      And as guarded as I am

      我是那样谨小慎微

      I've got things I've left unsaid

      我藏匿起那曾经未说出的话语

      Now forever I'll keep

      现在会将其永远守护在心间

      Well I’m livin' in the shade of my mind

      好吧我一直纠缠在心底的阴影里

      I just stopped for a second, I reason

      只是稍作停留而已这便是缘由

      I move forward like the seasons

      我像四季变迁般变换着前行的脚步

      I move forward like the seasons

      人生的路是伴随着四季的变迁

      I move forward like the seasons

      我像四季变迁般变换着前行的脚步

      I move forward like the seasons

      而不是年份的周而复始的更替

      I move forward like the seasons

      我像四季变迁般变换着前行的脚步

     

评论

热度(12)